• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
یکشنبه 25 مهر 1400
کد مطلب : 143043
+
-

افتتاح ایستگاه جدید در خیابان ۱۷ شهریور با حضور شهردار تهران

ایستگاهی به‌نام شهید طیب حاج‌رضایی

ایستگاهی به‌نام شهید طیب حاج‌رضایی

بهاره خسروی

ایستگاه شهید رضایی در خط ۶ مترو تهران در مراسمی با حضور «علیرضا زاکانی» شهردار تهران، «سجاد محمدعلی‌نژاد» مشاور و مدیرکل حوزه شهرداری، «سیدمجتبی شفیعی» معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری پایتخت و «علی امام» مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه، به‌طور رسمی افتتاح شد. شهردار تهران پس از افتتاح ایستگاه شهید رضایی به ایستگاه دولت‌آباد رفت و بعد از آن از محوطه کارگاهی ایستگاه حضرت عبدالعظیم‌الحسنی(ع) بازدید کرد.  

ایستگاه شهید رضایی، سیزدهمین ایستگاهی است که در خط ۶ راه‌اندازی شده و در مجاورت خیابان‌های پر‌ترددی از قبیل ۱۷شهریور، ‌شهید رضایی (منصور) و تیردوقلو، مسافران پرشماری از مناطق ۱۲ و ۱۵ خواهد داشت.

عملیات عمرانی ایستگاه «شهید طیب حاج‌رضایی» پس از ۶ سال و با صرف هزینه‌ای در حدود ۳۰۰میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید. عملیات اجرایی سایر ایستگاه‌های باقی‌مانده خطوط ۶ و ۷ در حال پیگیری است و با تزریق به‌موقع منابع مالی مورد نیاز، در نیمه دوم سال جاری نیز شاهد بهره‌برداری از چند ایستگاه مهم و پر تقاضای سفر در شبکه مترو خواهیم بود.

مدیران مربوط در بازدید شهردار تهران از ایستگاه دولت‌آباد، گزارشی درباره کارگاه پروژه توسعه جنوبی خط ۶ مترو در ایستگاه دولت‌آباد به او ارائه کردند.

علیرضا زاکانی شهردار تهران پس از افتتاح ایستگاه شهید رضایی، از بخش‌های مختلف ایستگاه بازدید کرد و سپس با قطار به سمت ایستگاه مترو دولت‌آباد حرکت کرد.

 شهردار تهران در پایان نیز از محوطه کارگاهی ایستگاه عبدالعظیم حسنی(ع) بازدید کرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید